Zwrot i wymiana

Wymiany i zwrotu towaru można dokonać poprzez przesyłkę zwrotną „InPost” lub w naszym sklepie przy ul. Mokotowskiej 49.

Przesłanie towaru do wymiany lub zwrotu odbywa się na koszt klienta.

Zwrotów i wymian można dokonywać w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, towarów nieużywanych, w nienaruszonym stanie wraz z metką i paragonem.
Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta.

Towary, które zostały poddane czyszczeniu chemicznemu lub praniu, nie kwalifikują się do zwrotu i wymiany. Pudełko jest częścią towaru, więc jego uszkodzenie może być powodem odmowy zwrotu.

Czas przetwarzania zwrotów i wymian wynosi dwa dni robocze.

Zwroty są dokonywane wyłącznie na konto lub kartę bankową, z której dokonano płatności. Jeśli produkt spełnia wszystkie powyższe wymagania, dokonamy zwrotu pieniędzy w ciągu 10 dni roboczych od otrzymania towaru.

Zazwyczaj środki są księgowane na koncie w ciągu 1-5 dni od transakcji.

GWARANCJA:

NEWBORN K oferuje wyłącznie oryginalne produkty, które zamawiamy od marek producentów lub dystrybutorów. Wszystkie przesyłki są objęte ubezpieczeniem. Jeśli Twoje zamówienie zostało utracone lub nie zostało dostarczone z innych powodów, napisz do nas na adres info@newbornk.pl. Wyślemy zamiennik lub dokonamy pełnego zwrotu pieniędzy.